Czy mimo tego że ulotki stały się niezwykle rozpowszechnione, częstokroć wręcz nagminnie wręczane, „wpychane” poprzez studentów którzy je rozdają, to wciąż potrafią być silną metodą reklamy? Zdecydowanie tak! Szczególnie istotnym elementem który wpłynie na twój obrót jest przekaz jaki na niej wypiszemy. Zawartość ulotki w głównej mierze rozstrzygnie czy agitka będzie sprzedawała albo nie. Poznaj prawdę jak kształtować ciekawy opis swej oferty i czemu korzyści są istotniejsze niźli zalety.Jeżeli czytasz niniejszy esej, to wskazuje na to iż szukasz podpowiedzi na temat sporządzania ulotki reklamowej. W niniejszym artykule przytoczę w jaki sposób skomponować zawartość broszury marketingowej, która działa oraz wskażę wielokrotnie popełniane grzechy przez prywaciarzy, którzy własnoręcznie bądź z pomocą ilustratora podejmują się jej projektowania.
Mniemam, że ten esej nie tylko pomoże Tobie przygotować ulotkę reklamową jaka ofiaruje Ci żądane korzyści, lecz jeszcze rozwinie Twoją wiedzę o trochę ważnych i pożytecznych metod sprzedaży, co uprości Tobie wybór idealnej firmy, która ją dla Ciebie stworzy.
Czym tak naprawdę jest „skuteczna broszura reklamowa”?
Jeśli w owej chwili zakładasz, że praktycznie dowolna broszura jest w pewien sposób funkcjonalna, to możesz mieć zupełną rację.
Jednakoż aby zrozumieć, czemu nie jakąkolwiek ulotkę możemy określić korzystną, posłuże się tu przykładem.
Przyjmijmy, że agitkę do rąk własnych otrzymało 1000 ludzi, z Twojej oferty zaczerpnęło natomiast zaledwie 10 osób, toteż Twa ulotka zdobyła 1 procent konwersji (konwersja to suma zdobytych nabywców, w tymże przykładzie pokazana w procentach).
Co natomiast zrobi normalny prywaciarz w sytuacji, kiedy zamierza uzyskać 10x więcej konsumentów? Oczywiście rozda 10x więcej broszur, trudno powiedzieć czy istotnie liczba konsumentów pomnoży się dziesięciokrotnie, przypuszczalnie stanie się większa tudzież może gorsza niż zakładana. Tymczasem rozbudowanie jej skuteczności zadziała dobrze na sprzedaż dzięki takiej samej ilości wydanych broszurek reklamowych!
Bynajmniej nie idzie jednak w niniejszym eseju o prognozowanie z fusów. Korzystniejszym zabiegiem byłoby zastanowić się czy oby owa broszura rzeczywiście owocnie sprzedaje, czy tak się składa przez zbieg okoliczności 10 kupujących absolutnie czegoś chciało.
Można też pomyśleć, iż właściwie każda osoba lekceważy agitki. Nic bardziej nieprawidłowego! Z realizowanych analiz wynika, że broszury bywają bardzo często tylko pobieżnie przeglądane poprzez większośc odbiorców. Nawet w przypadku, jeżeli ktoś ją ma zamysł wywalić. Znaczy to tylko jedno, decydując się na stworzenie ulotki reklamowej jej ogółem masz sprawić, by w wprost parę sekund przyszły nabywca zaciekawił się Twą ofertą.
Oczywiście stworzenie bardzo efektywnej ulotki reklamowej nie spowoduje, że jeżeli masz kawiarnię i ktoś po prostu nie lubi kawy, zacznie ją chłeptać…