Najistotniejszy składnik zawartości broszury to nagłówek, jeśli myślisz że powinno się umieścić w nim jedynie sygnet swojej marki plus jej nazwę, to niefortunnie jesteś w błędzie. Tytuł musi nakłonić domniemanego klienta do zagłębienia się w resztę twojej ulotki, jeśli będzie nieprawidłowo zbudowany może spowodować zredukowanie skuteczności Twojej broszury marketingowej, w najciemniejszych przypadkach może doprowadzić do jej całkowitego zignorowania poprzez około 97% adresatów.
Odpowiedzią dlaczego jedynie sygnet oraz nazwa firmy w tytule to szczególnie kiepski wymysł, odpowiedz sobie na pytanie czy w czasie rozdawania broszury jesteś na tyle popularny aby sobie na to pozwolić.
Komunikatywnie ułożone tytuły mają na celu same przekazanie zawartości oferty, np. „Fryzjer Olowisko”, chociaż uważam że po przeglądnięciu fragmentu niniejszego eseju dziwisz się nad jego mętną efektywnością.
Ułożyć doskonały nagłówek to część bodaj najtrudniejsza, aby go idealnie skomponować należy nawiązać do wymagań konsumentów spośród konkretnej dziedziny, masz możliwość zastosować nagłówek, który zwabi większość Twoich klientów do zanurzenia się w ofertę.
Skoro zastanawiasz się jak ułożyć odpowiedni nagłówek, to jestem przekonany, że osobiście doskonale znasz swoją dziedzinę, uzyskałeś już doświadczenie jakie pozwoliło Ci wyśledzić, czego oczekują Twoi odbiorcy, możesz wypisać sobie trochę owych potrzeb, porozmawiać ze znajomymi i spytać się co za hasło nie pozwoliłoby im na zignorowanie ulotki.
Pamiętaj również że nieobowiązkowo musisz zaczynać z grubej rury, skoro nie jesteś pewien że rzeczony tytuł będzie odpowiedni możesz powrócić do typowego, możesz za każdym razem nadgonić zwyczajny nagłówek dodatkową interesującą kupujących zawartością, wówczas i tak odróżnisz się spośród wielu agitek reklamowych.
Konstruowanie poprawnych aż do wysoce skutecznych nagłówków to efekt długich analiz wielu copywriterów oraz osób które to bawią się reklamą. Do tej pory przeglądając multum broszurek reklamowych, bynajmniej nie spostrzegłem aby ktoś robił to w sposób przynajmniej dobry.
Więc jeżeli stwierdzasz że parasz się sprzedażą wyjątkowych produktów, zapewne masz do sprzedania usługi korzystniejsze niż konkurencyjne firmy, może też mniejsze ceny bądź cokolwiek innego to jakiekolwiek zalety jakie wynikają z Twojej przewagi zamieść na broszurze. Prawdopodobnie niekoniecznie w identyczny sposób jak opublikowany w niniejszym eseju. Czy wdrożysz te metody w praktyce przy projektowaniu ulotki to zapytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.