W jaki sposób korporacje reklamują produkty zapachowe przeznaczone do aut?

Odświeżacze powietrza przeznaczone do aut to dziś bynajmniej nie jedynie sławne choinki wunderbaum. Asortyment odświeżaczy do aut jest obecnie dużo bardziej różnorodny. Aby znaleźć rynek zbytu, trzeba je niezwykle ostro reklamować. Jakie są sposoby promocji odświeżaczy przeznaczonych do samochodów?

Promocja produktów zapachowych do aut ma możliwość przyjąć bardzo różną postać. Jej wybór zależy między innymi od tego, jak duży budżet dystrybutor jest w stanie przeznaczyć na ofertę reklamową. Te najpopularniejsze, a więc dysponujące dużym, a nawet niezwykle obszernym budżetem na marketing, mają możliwość pozwolić na zamówienie spotów w telewizji nakręconych z udziałem gwiazd tv, czy też estrady. Jakby tego było mało spoty telewizyjne bywają transmitowane przez stację telewizyjną w najbardziej pożądanym czasie emisyjnym. Spot promocyjny z gościnnym udziałem sławnych artystów, czy też gwiazd estrady powoduje, że klienci znacznie chętniej kupują polecany przez nich artykuł, w naszym wypadku produkt zapachowy do samochodów. Nie mniej skuteczną, ale za to mniej metodą promocji są nagrania promocyjne w popularnych radiostacjach. Swoje artykuły producenci odświeżaczy samochodowych mają możliwość reklamować również w prasie. Pojawia się jednak pytanie: czy też musi to być prasa dla kobiet, czy też specjalnie dla panów? My uważamy że, większość reklam musi zostać opublikowana w magazynach, jakich czytelnikami są głównie panowie. Bynajmniej nie możemy jednak zapomnieć, iż niesłychanie często to dziewczyny selekcjonują specjalne bukiety zapachów przeznaczone do samochodu. Z pewnością zatem nie zaszkodzi nam opłacenie paru interesujących reklam w kilku nadzwyczaj poczytnych wydawnictwach kobiecych.

Funkcjonalnym stanowiskiem do reklamowania samochodowych produktów zapachowych jest współcześnie także Internet. Liczba sprzedanych odświeżaczy na pewno podskoczy, gdy zrealizujemy kampanię reklamową na Facebooku. Znakomitym środowiskiem do promowania produktów zapachowych mogą okazać się polskie, czy zagraniczne targi motoryzacyjne, odwiedzane są zazwyczaj przez tłumy pasjonatów motoryzacji.

Promocja produktów zapachowych do samochodów powinna być po pierwsze efektywna, czyli prowadzić do podwyższenia sprzedaży. Jest wiele kosztownych i przystępniejszych form promocji, jakie sprawnie podniosą sprzedaż odświeżaczy do samochodów.